En löptur i det varma

Det är så sjukt varmt och ja, jag klagar. Tål inte riktigt värmen. Speciellt inte då jag ska sova, vaknade efter en timme och höll på att dö, så gick och tog fram en handduk och blötte ner den totalt med iskallt vatten och la den över ansiktet och kroppen. Innan slutet frös jag tom, fyser mycket hellre än att svettas då jag ska sova.

Måste införskaffa mig en fläkt inom kort. Annars kommer jag att avlida hemma.

Idag blåser det ganska mycket, så tänker ta mig ett varv runt sjön som finns här i Dorotea. En stig runt sjönt som är 3 km, eller om det är 3.5. Riktigt fint är det iaf, längst hela sjön och så springer man i skogen typ. Aja, svårt att förklara :P haha.

Nej. måste få det bortgjort. Imorgon ska jag få min hemska utväxt att försvinna, ÄNTLIGEN! Linnea i Vilhelmina på Hot stuff är så grymt duktig, den enda som jag litar på när det gäller mitt hår. Tar före och efter-bilder imorgon så ni får se :)

Pusshej!




Kommentarer
Postat av: mandyz

älskar att jogga :) man får sådan kontakt med naturen :O :D

haha okej skoja bara..

2010-07-05 @ 17:34:43
URL: http://mandyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0