Godkväll!

Vilken händelselös helg på bloggen, right?! Men jag har haft en liten minisemester i Övik med mina föräldrar och syster. Har uppdaterat tidigare men det har inte kommit upp av någon konstig anledning.

Iaf så kom jag och syster hem idag, vi gick en sväng på Åselemarknaden. Jag köpte två kattbollar till åt Milli som hon ÄLSKAR, munkar och langos :) Annars var det inte så mycket intressant. Hade ingen hundvakt så det blev ingen Åsele men nu så här efter helgen så blev det en toppenhelg. Det var sol heeela helgen så har blivit brunare och Milli har verkligen varit ute heela dagarna :) Hon har mått som bäst tror jag. Vi har gått promenader på nya ställen och hon fick mysa med familjen igen.

Hade mer än gärna stannat kvar hos mamma och pappa men jobbet kallar imorgon. Missförstå mig rätt, det är ganska skönt att ha jobb men är så van sen förr att man åker på husvagnssemester och nu då man har "vuxit" upp så kan man inte det längre. Jag kommer aldrig bli less på att umgås med mina föräldrar, kommer nog aldrig att bli nog stor för att inte kunna följa mina föräldrar på semester :)

Oj, vilket inlägg det blev. flum också, ni får ursäkta, är ganska så trött. Ska åka hem till föräldrarnas hus så syster får hämta kläder. Hon ska sova här inatt och imorgon bär det av till Strömsund för två nätter.

Skriver mer imorgon. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Therese

kul kul :) de va ju ett tag sen nu ...å nu är ju stenmans öppet så dit måste vi ju bara gå :)

2010-07-19 @ 20:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0