Godmorgon världen!

Så här ser jag ut för tillfället, tog aldrig någon före-bild på mig igår innan jag fixade håret men ni får se en efter-bild

 

Dock har jag alldeles nyss vaknat så ni får inte se ansiktet, ser ut som att jag ahr ätit sur citron till frukost :P

 

Skillnaden är stor, hade ca 4 cm utväxt (hade mellanbrunt hår innan) och jag trivs. Dock sa hon att längden på mitt hår har blivit VÄLDIGT solblekt :/ Ville lägga in bruna partier så att jag blir mörkare och sen med några ljusa slingor men då sa hon att det skulle verkligen vara att slänga perngarna i sjön då färgen kommer gå ur efter två veckor då mitt hår reagerar så mycket på solen.

Hon la in en ljus toning på utväxten i hela håret och sen la hon i slingor så att utväxten inte syns lika mycket när den kommer. Syns så otroligt dåligt på bilden men ja, jag är typ blond just nu :S

Ja, just, där ser ni en liten bild på mina tapeter i vardagsrummet ;) ska visa er det idag. Måste kila en sväng. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0