Hej, hallå!

Idag försov jag mig, inte mycket men nog för att dagen skulle bli lite förstörd. Men det gick bra, barnen är så himla skötsamma och duktiga. Det är så roligt att få höra alla spontana kommentarer från alla barn :) Skippade rasten så jag kunde sluta en halvtimme tidigare. Det var skönt att få komma hem tidigare då jag var så trött. Somnade direkt då jag kom till mor och far och sov i 2 ½ timme. Kunde INTE hålla dem öppna :/

Så på söndag ska jag verkligen vila och inte göra ett SKIT! :P

På lördag blir man gammal också, japp, hela 21. Får se om man får något besök av släktingar, vet inte vars alla håller hur ;P annars får man träffa dem då syster fyller år.

Syster sover här inatt igen, det är skönt som sagt att slippa sova själv. Milli tycker också om syster så hon är nog också glad att Emelie är här :)

 

Lilla Qiro, morbrors och hans familjs hund :) En chihuahuablandis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0