Hurra för mig själv...

Eller? Jag fyller år idag, hela 21. Som de flesta brukar fråga, hur känns det?

Well, inte så stor skillnad om jag ska vara ärlig. Känner mig varken yngre eller äldre :P Dock har jag lite panik att åren går och att jag inte kommer mig för något. Jag menar, vad gör jag med mitt liv? Vill börjar plugga så att jag kan gå vidare med mitt liv. Åldersnojja redan vid 21, hrmf.!

Såg just A walk to remember med syster och grina som en liten bebis, har ett sådant begär efter Sammy nu så jag tror att hjärtat spricker. Jag har inte fått pussa på honom, känt hans varma kropp, hört honom viska i mitt öra, killa min hårbotten eller ens fått ha hans armar kring mig på 10 dagar och blir minst 10 dagar till. Huvva, det bevisar ju känslorna iaf :) Tur att han ringer ganska ofta, annars hade jag nog avlidit :S

Hur som haver, funderar på att sitta vaken och spela Super Mario II på WII hela natten. Tror det får bli så. Godnatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: Madde

GRATTIIIISS!!! :)



Och tack för de orden...det är ju så sant som du säger, ibland kanske allt bara ska gå bra utan bakslag eller ågren! :)

2010-07-24 @ 14:55:49
URL: http://nusseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0