Imorgon cabbar vi ner mot Backe

Japp, imorgon tar vi pontus pontiac till Backe, det är marknad där. Dock är det inget att hurra över, ska skjutsa dit min syster som ska på galej imorgon. Får se om man hittar något intressant. Ska då ta bilder, det är ju bland annat snöskoter tävling på vatten vid bron och så. Förra året var jag där med älsklingen men han jobbar ju, annars hade han nog ställt upp själv på tävlingen.

Well, well. Imorgon ska jag städa upp i garderoben i vardagsrummet så att Sammy kan flytta sina kläder så jag slipper ha hans i min som är i sovrummet. Min kläder och skor får inte plats. Fick även ett paket kläder idag, med ett par skor och en klänning.








Klänningen var oförskämt skön. Tipsar den verkligen. Skorna var dessutom också skön. Har två paket till som borde komma snart också.


Nej, skriver mer senare innan jag lägger mig. Ska nog ut på en löptur innan jag lägger mig också, orkar inte springa då det är så varmt på dagen/eftermiddagen. Det är mycket skönare ute nu för en löptur.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0