Jobbardag

Jobbade morgon imorse, försov mig. Började halv 8 och vaknade 07.18. Panik eller vad?

Kom iaf strax efter halv så det var ju inte så farligt men hela dagen har ju blivit förstörd :/ Har klippt Ellie, mamma och pappas hund, efter det blev jag jättesnorig :/ Vet inte alls vad som blev.

Igår åkte vi till veterinären, vi skulle dra tänder på Milli. Ville veta om hon hade några som skulle dras eller inte. En visste jag om och som tur var så sa ju veterinären att det var riktigt bra att vi kom in för bettet hade blivit jättefel om hon inte hade tagit bort tanden. Det gick iaf bra, hon skrek jättemycket då hon skulle söva henne men efter det gick det som smort. Tog inte ens 40 min från att hon blev nersövd till att hon hade vaknat igen av vakensprutan. Dock gjorde det ont i mammahjärtat mitt att se hennes alldeles livlös.

Nu kommer snart svärmor på besök så ska försöka röja upp lite ;)  hejs!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

usch, det är aldrig kul att försova sig så att man måste stressa! jag ogillar att åka till veterinären, det är aldrig bra grejer som händer när man väl måste åka iväg. kommer bara att tänka på när vi tog bort lilla gubben. från att vara i livet och en spruta senare så låg han livlös i mina armar.. det är baksidan med att ha djur. att dem inte lever lika länge som en själv. tur att det gick bra med millis tänder iallafall! ska bli så kul att se henne när jag kommer hem (: puss!

2010-07-30 @ 10:52:18
URL: http://teech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0