Klockan tickar

och jag verkar inte alls vara stressad trots att jag ska vara på jobbet klockan sju imorgon. Måste duscha och packa innan jag kan lägga mig också, suck! :P Så typiskt mig!

Iaf, det är ju Åselemarknaden ihelgen, har varit superkul att fara men nu är hela familjen på vift och sambon är i Grönland så utan någon hundvakt tänker jag inte fara. Det blir istället att jag åker till mina föräldrar och syster som är i Övik på Gullviks camping, Milli och jag ska mysa där hela helgen så kanske man hinner på marknaden en sväng på söndagen beroende på väder. Vill inte att det ska vara så varmt för Milli.

Så efter att jag har packat mina och Millis saker så slänger jag in dem i bilen så allt är färdigt tills imorgon och sen vid 12 då jag har slutat så burnar vi till Övik. Blir att äta på reastaurangen på campingen och sen bara umgås. Skulle nog kunna följa mina föräldrar på semester tills jag är 30 :P Men jag klagar inte, jag älskar och trivs med mina föräldara och det ska man vara glad över.

Nej, nu ska jag sätta lite fart, kommer vara något trött imorgon plus att Milli bara går och lunkar och väntar på att få gå och lägga sig i sängen för sova :P

 

 

Min älskade lilla pussgurka! Utan henne hade inte livet varit lika värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0