Länge sedan

Har varit hos mor och far sen i fredags, det är så långsamt att vara i lägenheten själv. Speciellt att sova själva då jag har tusen spöken som väsnas om nätterna. Har inga grannar, bor som i radhus typ men skulle kunna ha en granne på andra sidan väggen, dock är den lägenheten ledig. Men ändå så låter det som att det är någon som spolar i kranarna i köket, samt att Milli ibland kan bli livrädd och backa när man kommer mot henne då hon annars brukar komma och möta en :S well, well, ska flytta tillbaka ikväll :)

Idag har jag jobbat, gick väldigt bra. Fick en present av Sammys moster med man, badgrejer, älskar sådant. Så bra att ha och mysa med då det är kallt och mörkt ute. Synd bara att lägenheter ofta inte har några mysiga badrum.

I lördags då jag fyllde år så åkte vi till Ormsjö, ska visa bilder sen vi bada med vovvarna. Har iaf bilder på Milli, oj vad hon simmade, dock tycker hon verkligen inte att det är kul att bada även fast jag badade med henne :S Det är så synd. Imorgon åker jag inte veterinären i Strömsund för att kolla upp Millis tänder, blir nog att dra, minst en som jag vet om iaf. Sen vet jag inte hur det ser ut längre in. Hon har så liten mun och det är inte alltid lika kul när man fingrar i hennes mun, tycker hon.

Aja, ska sätta mig och spela lite Supermario II Wii, funderar starkt på att köpa mig ett eget Wii nu för mina födelsedagspengar. Kan fan unna mig det. Skulle bli något utnött iaf :P Har redan spelat ut familjens alla spel som bla The Blob och ettan av supermario :) så kanske borde skaffa mig egna.

Hejs!

 

 

 

Riktigt gamla bilder. Tycker om den sista då man ser vattnet och elden. Midsommar, vi åkte med båten ut på en strand och tältade. Fyfan vad jag saknar min Sammy! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0