Manikyr

Tänkte lägga mig och slumra en timme men det gick inte, både simpsons och manikyr lockade. Inte för att jag tycker att det är kul, tycker det är på tok för pillrigt men att ha fina naglar gör riktigt mycket. Önskar verkligen att jag skulle ha kunnat utbilda mig till nagelteraput eller frisör eller något annat kul för det hade varit riktigt roligt om man hade kunnat men kan verkligen inte :/ Det är för pillrigt för mig som sagt.

Älsklingen somnade iaf snabbt, riktigt snabbt ;P

 

 

Som sagt, det ser inte bra ut. Iaf inte på nära håll men på avstånd funkar det :P Känns lite fräschare iaf.

 

Tänk när jag har sådana naglar:

 

(bild lånad från 2fixU bloggen, LÄNK!)

Hon som har gjort dessa naglar ska även göra mina, tycker inte alls om Kissies naglar som ett exempel;

 

 

Jag menar, jämför bilderna? Vilka se finast ut?! Garanterat de ovanför. Nej, huvva för Kissies naglar.

 

Nej, nu ska jag väcka Sammy så ska vi snart gå ner på bion, dock är det inte alls långt från där vi bor och det är riktigt skönt :)

 

Puss!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

ahh härligt. :)



hehe, tack sötnos! ^^

2010-07-08 @ 21:04:01
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Vendela

Fina naglar du kommer att få :)

2010-07-08 @ 22:47:37
URL: http://vevs.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är så roligt med fina naglar och sådant! :)

Jag tycker med det var roligt att träffas en stund, det får bli mera nu när det blivit förhoppningsvis lugnare med allt. :)

Njuut av helgen och ta hand om dig vännen :)

2010-07-09 @ 00:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0