Och hur gick det med att vakna tidigt?

Inte så speciellt bra. Dock är 11 ganska tidigt enligt mig, men om jag hade klivit upp redan vid 9 så hade jag hunnit så mycket mer. Imorgon kliver jag upp 10 och sen nästa dag 9, man får göra det successivt.

Idag är det garanterat tapetsering på g. Idag ska åtminstone halva hallen bli färdig, men helst hela. Då ska jag ta hit min fina möbel som farfar har gjort bland annat. Sen ska jag även visa er en rundtur på hur lägenheten såg ut innan vi började. Har dock inte bestämt mig än om jag ska visa för och efterbilder eller om jag ska slänga ut alla bilder innan och sen när allt är färdigt slänga ut alla bilder då. Får se hur jag gör.

Återkommer senare. Ska slänga ut videos sen utställningen också, men har kameran hemma så det går inte just nu.

Puss

 

 

 

Millis fina sovställningar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0