PS.

Det finns tecken överallt, överallt då man kollar riktigt noga, tecken på att jag är riktigt usel på att laga mat.

Som nu då Sammy frågade om vi skulle ha köpt jordgubbar och bananer då vi var tänkt att doppa frukt i choklad så frågade han

-Ska du eller jag ner på affärn? Den andra måste ju stanna och kolla till maten.

Jag svarade snabbt att han kunde fara då jag snorar och jag hatar att göra det i affären bland folk :S Samma sekund som han åker iväg med bilen så börjar riset bubbla över. Knappt då vet jag hur fan jag ska göra för att rädda det och jag slår vad om att det kommer att bli dåligt och att Sammy kommer skylla på mig att jag inte passade det riktigt :P


Dock kan det väl stämma med tanke på att jag sitter här medan jag borde stå vid spisen :S Ska dra mig dit ;P

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha, söte!

Jag minns en gång för länge sedan när du var och hälsade på mig i Vilhelmina. Då en hel kastrull med ungefär en centimeters tjock botten av ris var totalt bränt!

2010-07-07 @ 21:38:28
URL: http://teech.blogg.se/
Postat av: mandyz

man blir bättre med tiden! ;)

2010-07-07 @ 22:46:09
URL: http://mandyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0