Restaurang Balder

Vi har alldeles nyss ätit på restaurang Balder, har länkat deras restaurang. Åt kycklingfilé med ris och det var så grymt gott. Kanske att jag går med på att skippa kinamaten imorgon så äter vi där istället ;) får se. Sammy åt fläskfilé med potatisgratäng. Så här såg maten ut :)

 

Sammy mat, fläskfilé med smörsteckta kantareller och potatisgratäng.

 

 

Min kyckling med basilikasmör och gräddädelostsås och jasminris. Vi båda rog det vin som skulle passa till maträtten :)

 

Och min älskling :)


Vi bestämde att se bio ikväll också, vi ska se A-team. Den verkar grymt bra och rolig och de som har kommenterat om den verkar tycka detsamma så vi satsade på den. Ganska skönt att det var en liten salong också så kanske det inte blir så många fler som ser. Det var 6 st som hade bokat med oss inräknat.

Detta var så otroligt romantiskt och behövligt. Sammy är min största kärlek, det bästa som finns! Jag älskar honom så mycket. Nej, nu klagar han på att jag ska komma till sängen, vi ska vila ner maten innan vi går på bio halv 10.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan! allt bra med dig denna torsdag? :)

2010-07-08 @ 20:38:51
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0