Snart på väg

Ska snart börja packa, vi tänker inte stressa till Umeå, vi åker nog kring ett någon gång. Har fixat naglarna lite grann, det lilla jag kan än fast det inte blev snyggt :P Ska fixa dem på ritktigt i början av Augusti någon gång :) Kommer garanterat bli beroende av att konstant ha fina naglar :P Men det är det värt!!!

Idag har det hänt mycket, har fått ordning på pengarna, det hade dragits fel men de borde vara på väg tillbaka på kontot snart.

Älsk ska fara och jobba någon annanstans men vart tänker jag inte säga än.

Känns lite jobbigt men det är bra för älskling så vi ska nog klara det :) Nej, ska sätta igång med packningen samt fixa lite bilder så att jag kan lägga ut och visa lägenheten för er ikväll :)

 

Tecken på att man är sjuk då man fryser i början av Juli :/

(ps. checka mitt myggbett mitt på pannan. jag sväller upp som fan när jag blir myggäten, har två på kinden också och hela kinden ser hemsk ut.)


Kommentarer
Postat av: adina

Fin du är! Kolla gärna in min blogg :)

2010-07-08 @ 14:57:45
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0