Snorig och fördelat i hemmet

Fattar inte alls vars det kom ifrån men blev totalsnorig efter att jag kom hem från joggingturen. Snorar hela tiden och så kliar det konstant och så nyser jag miljoner gånger :S jättejobbigt :S

Har upptäckt fördelningarna i hemmet, inte för att det är negativt, snarare tvärtom. Sammy lagar mat, fixar med bilarna (mest för att jag inte kan men), städar och plockar i hemmet medan jag tvättar, diskar och ja, det var typ det :P Ganska konstigt hur det bara kan bli så :)

Iaf, efter att jag kom hem från turen runt sjön så hittade jag mina två älsklingar på soffan, helt döda. Tog kort på dem, de såg så söta ut. Såg ut som att lilla älsket skulle försöka härma stora älsket :P

 

 

Så här hittade jag Milli igår, hon ÄLSKAR våran soffa :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

åh. myspluppen. ska bli så kul att faktiskt få se henne på riktigt snart!:) puss

2010-07-07 @ 21:40:04
URL: http://teech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0