Tapetsering är inte det bästa jag vet

Absolut inte. Vi började vid två tror jag sen åkte vi hem och åt vid halv fem, sen åkte vi tillbaka strax efter sex och nu är klockan 20.39 och vi är fortfarande inte färdig med hallen. Vi har snuttar kvar ovanför två dörrar och ett hörn kvar. Det som tar mest tid då det är mätning hit och dit.

Tack och lov är det bara ett rum kvar att tapetsera sen, gästrummet. Det kommer gå fort om man jämför med köket och hallen då det bara är en dörr och ett fönster ska mätas. Det rummet ska då jag och Sammy göra i veckan så att vi kan plocka bort alla dumma färgburkar, tapetklisterburkar och massa annat. Så vi får någon ordning någon gång.

Tänkte överraska Sammy med tapetseringen tills han kommer, alltså inte tala om det för honom. Tur att han inte läser min blogg ;P Nej, ska fortsätta så att vi hinner allt ikväll. Då ska jag flytta hit saker imorgon.

Nej, skriver mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0