The day!

Ja, första dagen har gått riktigt bra. Var väääldigt lugnt på jobbet idag, visst kan det vara skönt ibland men lite långtråkigt i längden :P

Är riktigt skönt att man kan ändra uppfattningar om folk också, det var riktigt roligt :) Kommer nog bli ganska bra veckor framöver :)

Nej, imorgon är det öppning som gäller för mig. Klockan sex ska jag befinna mig på jobbet. Ge barnen lite frukost sen blir det nog bara att vara tills resten av gänget fröknar kommer :)  en riktigt bra dag var det alltså idag :)

Imorgon ska jag nog hinna med besikt. av caggen, ni minns;

 

Sen ska jag umgås med älskling så mycket som det är möjligt innan han åker iväg, låååångt och lääääänge :/ suck!

Kommentarer
Postat av: mandyz

vad jobbigt att vara på jobbet så himla tidigt :(

2010-07-13 @ 19:45:37
URL: http://mandyz.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur var Twilightfilmen? :)

2010-07-14 @ 18:36:33
URL: http://annavalmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0