Umeå imorgon

Imorgon ska jag och älsklingen till Umeå, vi ska bo på hotell en natt och sen se Eclipse på fredagen. Som jag har längtat. Det blir nog bra hoppas jag.

Det är internet på hotellet också så drar säkert iväg några inlägg. Vi ska mest ta det lugnt så.

Nu ska vi se film om vi mot förmodan hittar någon. Ska försöka dra ner någon som vi kan se imorgon också på hotellet. Skönt med hotellfrukost på fredagen, det måste ändå vara en av de finaste ting i världen, hotellfrukost. Du tar för dig av alla möjliga goda mumsbitar och slipper plocka fram och bort. Me like!.



Måste visa hur Milli och Ellie låg en kväll, helt utslagna :)


 

 

Huvud mot huvud :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hejsan, ja jag kommer fortsätta göra naglar hemma så visst kan du testa på det:) jag håller på att fixa till nu för att få till de här hemma me nagelbordet...går lite trögt dock. så va de nåt spec tillfälle du ville ha naglarna till lr ska jag höra av mig när ja fått i ordning allting igen?=)

2010-07-08 @ 00:10:31
URL: http://fixu.blogg.se/
Postat av: ida myrin ♥

aw, va gulligt :)

2010-07-08 @ 03:10:55
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja men tills dess borde ja ju fått ordning så de borde funka.. det kostar 650kr för fransk (den vita kanten) som dom flesta vill ha:) Ja självklart kan du göra fyllning på dom och alltid ha snygga naglar ju:) en fyllning gör man efter 3-4 veckor beroende på hur snabbt dina naglar växer.. och kostar 350kr. Du kan väl ringa i början av aug så bokar vi in en tid, 073/8484699 Jennifer

2010-07-08 @ 11:40:55
URL: http://fixu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0