Fullspäckad helg

Minst sagt. Ihelgen, förhoppningsvis redan ikväll så åker vi till Ormsjö, hela släkten ska samlas i princip. Morbror med sambo kommer ända från Borlänge för denna helg. Vi ska städa ur ett hus på backen och medan vi gör det så passar vi på att grilla och träffas och bara må gott samtidigt. Bror kommer även ihelgen.

Älskar att få träffa släkten, då mår jag som bäst!

Milli kommer att få springa av sig och må gott hon med :)

Sen på söndag är det min första utställning ;O nervös men det ska bli superkul. Förhoppningsvis följer syster med så jag inte blir själv. Skulle vara ett stort stöd iaf.

Måste hem och tvätta så det är gjort tills vi ska fara, har noll kläder rena, iaf av de kläder jag brukar använda.

Hörs då jag får tag på en dator nästa gång. Kommer nog mmsa in bilder på söndag då jag har gratis mms ;) Har även spelat in en video nyss då jag filmade Milli då hon leker med myror ;P hon är så otroligt söt då :P

hejs!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hur gick utställningen?

2010-06-14 @ 18:26:14
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0