Godkväll

Kom ju på att jag inte har hittat min kabel till min mobil så jag kan inte lägga ut några bilder. Så det gjorde sig själv till varför bloggen är så tråkig :/

Iaf, vi har haft lite besök till lägenheten ikväll. Vi har även varit ute och åkt nybilen, vi ska nog ut en sväng till nu. Körde den själv lite idag och det mina vänner var inte lätt ska jag tala om :P

Imorgon åker älskling och jobbar, de kommer och hämtar upp honom på eftermiddagen. Då åker han till Norge, ett annat land :/ Då kommer han kännas ännu längre bort än vad han brukar göra annars då han åtminstone är i Sverige. Men det är bara en vecka så det ska nog gå bra tror jag :)

Annars så har det inte hänt så mycket idag, vi sov ganska länge imorse då igår var ganska så uttröttande :/ är fortfarande trött men ska ta mig en liten sovmorgon imorgon också. Ska hämta mina spel hemma imorgon också så att jag har något att göra i veckan. Spela lite Sims 3, det bästa med att bo själv är att när man väl spelar så finns det ingen mamma eller syster som också vill spela när man själv väl har börjat :P haha. Ensamrätt på allt, i princip, då älsk inte tycker om att spela sims. Han hatar sims ;P haha.

jaja, har ju fått in några inlägg idag iaf :P två om jag inte minns helt fel ;P skriver mer imorgon. Ska försöka använda min kamera mer också för då behöver jag ju inte leta efter min mobilkabel :P

På återseende (hörende?) mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0