Många tankar i huvudet

Jo, men har i övrigt haft en bra dag. Tror det var den saken imorse som triggade mig till lite halvtaskigt humör. Sen fick det gå ut över Sammy som är 100 mil härifrån, korkad som jag är.

Usch, som ni hör, ingen bra dag. Var tvungen att ta mig en löptur för att springa bort alla onda tankar. Det spöregnade också för den delen vilket bara gjorde det bättre. Nu har alla tankar runnit av mig. Nästan. Ska åka hem, har varit hos mamma och pappa hela dagen. Imorgon hoppas jag att det blir tapetsering, för vill verkligen få hallen färdigt så jag kan tömma mitt rum på möbler här hemma.

Är depp så ska inte skriva mer, antar att det bara blir värre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0