Nu har det hänt lite på livfronten

Dock finns det fortfarande lite saker som står still :P Såsom att älsk inte vill få tummen ur att fara och kolla på second hand affären här i Dorotea efter en hallmöbel. Han vill ha nytt, trots att jag har sagt att det finns riktigt fina och i riktigt bra skick där som dessutom matchar min hylla som vi ska ha i hallen. Meeen, då får han så lov att köpa en egen hallmöbel, då ska jag tusan inte bry mig heller ;P Orka sola gör man dock :P



Vi har beställt gardiner också, är lite tråkig antar jag men köpte mest vita att ha så länge. Vita och stilrena som ändå släpper in lite ljus samtidigt som de gör allt lite mer privat och mindre insynsvänligt.





I köket ska jag ha dessa, en kortare variant i spets. Vill ha en hissgardin men det får vänta. Orkar inte med att beställa riktiga gardiner nu då allt inte är färdigt. Älsk sa att jag fick beställa vilka jag ville nu så länge så köper vi nya sen. Så då fick de bli några simpla men som ändå fyller ut hemmet lite.





Det fanns dessa i färgen grått, lite silvermetallic som vardagsrumstapeterna är men de var tydligen slut så det får bli deminblå och vita. I och med att fönstret är så stort så fick det bli två. Bättre än inget som det är nu iaf. Ska ta nya bilder på lägenheten också så ni får se hur det ser ut men det får bli då jag har min dator här. Ja, just ja.. ;)

Sen har jag ÄNTLIGEN köpt mig en dator, en jättefin HP laptop. Min lilla älskling ;)











En 15,6" HP Compaq Presario. Älsk fick leta efter en dator och han hittade denna. Han kan mer om dem så ;P så imorgon eller senast torsdag så kommer ni att se att jag lever ;)  på riktigt :P

Nu ska jag slänga mig i duschen och sen ska jag och älsk åka och handla. Får väl försöka att lätta på humöret lite efter att jag försöker få honom att få lite dåligt samvete att han inte orkar åka och kolla på möbler ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0