Oh shit, my lord, herregud

Vad jag försummar min blogg. Not good, not good at all!

Ikväll har jag iaf sett film med Julia, Remember me med Robert Pattinson. Den var riktigt grym och det kändes lite annorlunda att se honom i en film där han riktigt får spela ut normala känslor. Det blev ett ganska konstigt slut och med tanke på hur det sluta så var det konstigt att jag inte tyckte att det var ett dåligt. Det förfinade hela filmen och gav den mer mening.

Nej, se den, säger jag bara! :)


 

Där har ni en trailer så ni får se.

 

Ska åka och hämta syster, vi ska se en film och så ska hon sova här. Blir bra det!

 

Imorgon ska jag baka 1 liter bullar och förmodligen några krämbullar också så imorgon lär det vara fullspäckat. Så då lär det inte vara någon bloggdag heller. Ska hitta min mobilkabel så jag kan ladda över lite bilder och så.

 

Nej, vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0