Onsdag, 2:a semesterdagen

Känns som att jag slösar bort min semester med att inte göra något men å andra sidan, vad är semestern till för om inte att slappa? :)

Är så otroligt tacksam för området vi bor på då Milli kan ligga ute på bron och lapa sol, det som hon tycker om så mycket. Hon ligger bara och tittar på småkrypen, vaktar uteplatsen om det skulle komma en stor fluga eller en humla eller något. Hon har det hon gör med andra ord.

Idag hoppas jag på att jag får min dator, men den lär väl ska komma imorgon bara för att vara jobbig :/

Nej, ska försöka göra något vettigt som att typ, diska :/ yey! Haha, eller väcka gubben ;) bara att lägga Milli i ansiktet på honom så hon kan pussa sönder honom för då kan han inte ens bli sur ;P

Kommentarer
Postat av: Viktoria

När man är ledig får man slappa hur mycket man vill! ;) jag längtar tills jag får se eran lägenhet! Puss

2010-06-23 @ 13:59:00
URL: http://teech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0