Promenad med Milli och Ida

Älsk åkte hem för att tvätta bilen och fixa den så jag och Milli stannade hemma. Kändes inte allt för kul att sitta och titta på medan han tvättar och grejer och hjälpa till vill jag inte alls ;P

Så jag träffade Ida utanför huset och hon ville hänga på och promenera så det blir bra. Hoppas bara det inte börjar regna, ser ut som några jobbiga moln på himlen men det blir väl inte en jättelång promenad så det går nog bra.

Idag ringde Sammy på en dator också, det skulle aldrig funka med en dator i detta hushåll så nu har vi snart var sin i slutet av veckan. Kan inte hjälpas då det är så otroligt dåligt på tvn och då det är tråkigt väder så har man absolut nada att göra. Men nu kommer filmfantasten snart att kunna kolla på ändlöst många filmer :)

Huvva, märker att nu när jag har mammas dator här (tack mamma för att du är så snäll och lånar ut den) så slänger jag in inlägg bara för att få tömma lite på det jag sitter och funderar på och så är det inte ens lite intressant för er läsare. Sorry :P Snart ska jag lämna tillbaka den så då slipper det bli massa tråkigt babbel :)

Nej, ska packa in maten och sen invänta Ida :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för en mysig kvällspromenad! det måste vi göra oftare som vi sa.

Så glad att jag har dig :)

2010-06-22 @ 21:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0