Sitter vid mina tre älsklingar

Ja, älsk sitter i telefon, Milli är vid sin leksakskorg och väljer leksak medan jag sitter vid min nya dator. Den är gudomlig, tangenterna är precis där de ska vara, vissa datorer har jag jättesvårt att skriva på då tangenterna sitter fel för mina händer ;P men denna är precis som det ska vara ;)

Den är lättsam och så otroligt bra. Är nöjd hittills och ska premiär se film ikväll. Blev lite sur idag då vi skulle hä in internet på den och så gick det inte. Gick inte om jag hade planerat men efter att "modemet" hade fått vila så gick det nu. Sammy trodde att det var för att modemet redan hade haft tre datorer och han hade läst i några forum att den behövde vila i någon timme och ladda om.

Oj, vad jag babblar. Skriver mer senare :)

pusshej från en nöjd tjej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0