Tråkig blogg om något

Men kan inte göra så himla mycket åt det just nu då jag inte har någon dator. Förra veckan hade vi svärfars bärbara som vi fick låna men varken jag eller älsk har en egen än. Och när han är borta så har jag ju verkligen ingen till låns heller.

Men i veckan ska jag köpa en dator, klara mig inte utan det längre. Känns lite dumt att ha internet men ingen dator. Vill kunna betala räkningar utan att man måste planera eller vänta på att få låna någon hemma då den ofta är upptagen.

Iaf så har jag min sista dag imorgon innan semester. Har semester i nästan tre veckor, helt sjukt skönt! Det blir nog sundsvall för mig och älsk i veckan om det inte blir v.27. Vi måste iväg på Ikea, det är ett som är säkert. Är förkyld, nyser som en tok och snorar som jag vet inte vad. Men det känns så dumt att sjukanmäla mig då det är så mycket barn just nu och då det bara är en dag innan semestern. Dock känns det inte heller bra att fara och kanske riskera att smitta några barn :/ Hur man än gör blir det fel. Huvva, vill inte vara vuxen, för mycket jobbiga beslut :P

Sen kommer älsk hem imorgon, äntligen! Milli mår bra också för er som undrar. Utställningen gick bra, ska lägga ut klipp och bilder senare då jag har en dator.

Som sagt, det kommer bli en grym ändring när jag har köpt en dator vilket är väldigt snart. Inte bara för bloggens skull utan för min egen, jag avlider snart av datorsaknande! :S

Haha, nej, förlåt för ett långt inlägg med bara text. Ni vet iaf att jag lever och hur det ligger till så, tills nästa gång jag skriver, hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0