Underbara kvällar med underbar sötnos!

Vi ska alldeles strax sätta oss och se film, Iron man 2. Vi älskade Iron man båda två så hoppas att 2an är lika bra.

Vi har tagit en tripp till Svanabyn idag och nu har vi fixat med mys och ska bara njuta av min andra lediga kväll denna semester. Imorgon kommer min dator, troligtvis, eller ja, förhoppningsvis. Den var då i Ånge mitt i dagen idag så den BORDE komma imorgon. Guuuud vad skönt! Ha blogg.se som startsida ;) haha.

Nej, gubben tjatar att jag måste stänga ner ;) skriver mer imorgon :D

Puss på världen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Kram på dig vännen! Det låter mysigt. Njut av semestern och av varandra.

2010-06-23 @ 23:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0