18 mars 2010

Det är långdag idag, inte för att det är en så speciellt lång dag. Imorgon är det fredag sen är det helg och den lär gå lika fort som alla andra helger. Många andra skulle säkert tycka att det är skönt med helg och vill nog helst aldrig att den ska ta slut men jag kommer redan imorgonkväll att hoppas på att den går fort. Varför? Jo, det ska jag tala om: efter helgen så är det bara tre dagar kvar tills det är en vecka kvar tills jag får hämta Milli. Ikväll blir det träning vid sex och sen ska jag se vad jag gör, Sammy åker och jobbar vilken minut som helst så ska nog lägga mig tidigt ikväll, är så himla trött. Nej återkommer sen när jag är hemma. Hejsvejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0