En trött Cecilia säger godnatt!

Är så otroligt trött, vet inte om det är att jag omedvetet vilar upp mig. Att kroppen vet vad som väntar nu med en valp och att den nu försöker bygga upp lite utvilade veckor tills vi hämtar henne ;) haha. Vad vet jag liksom.

Imorgon blir det nog ganska tomt med uppdatering, kanske att jag hinner med en liten snabb uppdatering på morgonen men sen åker jag vidare till Strömsund och ska hitta det sista åt Milli. Det blir ju bra att jag köper det direkt för då kan jag ju lägga ut det här i bloggen :) Skulle verkligen behöva hitta åt kabeln till kameran. Jag föstår inte det där, laddaren t.ex. till mobilen, den tappar jag aldrig bort, men kablarna för att överföra bilder och grejer från mobil/kamera försvinner JÄMT. Konstigt!

Well, well, kan knappt hålla ögonen öppna så godnatt gott folk. Roligt att det är så pass många som hälsat på mig idag, kom gärna tillbaka imorgon och läs :)



Bild från Birgittas hemsida, Z´athenas kennel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0