Förresten..

..så hittade jag precis min kamerakabel. I och för sig så letade jag ju bara på de ställen den brukar ligga på men hade den legat på det ställe den borde så hade det ju inte tagit så lång tid att hitta den :P Så nu har jag kommit på ett system för att hålla reda på dem. Det är så jobbigt för man har en kabel till mp3n, en till mobilen och en till kameran och alla är viktiga. Så då är det ju självklart att de tappas bort. Men nu läggs de på ett och samma ställe ;P haha, klyftigt va? ;P

Lovar er, när Milli kommer så ska jag vara så flitig. Med tanke på att jag har en ny kamera, 12 megapixlar och allt så borde jag ju använda deb. Det kommer bli så mycket med bilder och videor så att ni blir less ;)


 

Min kamera :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0