Godkväll!

Hundkursen gick superbra. Hade dock inte skadat om det inte hade blåst så mycket. Det blev så himla kallt trots mycket med kläder. Det är så roligt att det är så pass många hundägare som kommer på träffan som Doris anordnar. Roligt att få prata av sig och bara må med hundarna.

Imorgon är det tisdag och kortdag, känns så skönt. Dagen har bara rusat i väg så jag hoppas att resterande också gör det. Ska då lägga mig nu, sova snart så att det blir dag igen. Imorgon är det träning som gäller på kvällen, får hoppas att jag inte dör, var ett tag sedan man var med på Annelies pass :P

Inget att rapportera om Milli just nu så det får räcka så här. En riktigt tråkig dag i min blogg med andra ord, men snart är Milli här och då blir det andra tag ska jag tala om :)

Godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0