Godmorgon lördag!

Idag är det lördag, har inga riktigt helgkänslor. Det kommer jag garanterat att ha när Milli är här, skönt att få vara ledig och att få ägna oss åt varandra :)

Vad dagen har att erbjuda vet jag inte än. Var superpigg vid åtta imorse men låg och drog mig till halv tio. Borde egentligen ha klivit upp då jag var tvungen att kämpa för att somna om :P Det blev lite sent igår då jag var tvungen att hämta syster så det var därför.

Kanske blir så att man åker upp till Borga, får se vad syster vill göra. Då ska jag ta kort och lägga in för att visa hur bra Milli kommer att få det där :) Mycket att springa på och mysig omgivning. Blir perfekt tror jag :)

Ellie sitter bredvid mig, tror att hon försöker psyka bollen som ligger på golvet :P Hon har tråkigt tror jag, så ska ta och busa lite med henne så att hon blir nöjd :)

Hörs senare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0