Godmorgon och välkommen helg!

Såg att det på något konstigt vis har blivit två inlägg av det sista igår, dock är det inte dubbla i själva bloggen. Så det var lite konstigt, orkar dock inte fixa det, det får vara så :P

Nu är det äntligen helg, den kommer förmodligen gå lika fort som alla andra helger vilket jag bara är tacksam över. Sedan kommer nog nästa vecka gå lika fort som denna vecka och då kommer det bara vara tre dagar kvar sen har jag Milli hos mig. Ja, de som känner mig vet att jag brukar ha lite konstiga uträkningar när det gäller något jag ser fram emot. Ni lär nog få se dessa uträkningar ett antal gånger ;P haha.

Har just kört mamma till skolan, ska nu snart själv till min skola. Har kortdag idag, jobbar endast till 11.25, då blir det hem en snabbis och sedan blir det till att dra till Strömsund. Gå på Dollarstore och sedan till veterinären. Kommer bli en toppendag.

Nej, jag återkommer senare när jag har kommit hem. Ska visa bilder på det jag har köpt då också :)

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0