Godnatt folket!

Nej, nu säger jag godnatt. Var bara tvungen att se debatt men nu när det är slut så kan jag sova. Tyckte Amanda gjorde så bra ifrån sig. Tycker att de skulle ha tagit upp hur prästen tog parti lite mer. Visa klippet då han säger att det är "synd om killen.... och så tjejen såklart.", BAH blir så arg!

Kanske älsket kommer inatt, dock är det inte säkert. Då får jag pussa sönder honom imorgon istället. Ska slänga mig i hans famn, så mycket har jag saknat honom :] :) Imorgon är det dessutom kortdag vilket alltid uppskattas. Fredagar känns ändå knappt som en arbetsdag, vilket är himla skönt.

Nu blir det sängen :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Va bra! :)

Tack för allt fint du skriver. Ska visa henne sen så fort jag träffar henne. Det betyder jättemycket.



Angående prästen, som du skriver om ovan. Jag har jobbat med honom i flera år, och finare människa finns nog inte.

Lennart blev nedbombad med frågor av reportrarna som handlade om killen, de pratade inte ens om tjejen i frågorna de ställde. Därav att han svarade "Stackars killar" - men allt det andra de pratade om klipptes bort och Lennart framstår som att han bara tänker på killen. Vilket han såklart inte gjorde. Utan hela deras diskussion handlade om killen som våldtog, inte om offret - flickan. Därför låter det så sjukt i det där klippet.

Han ångrar sig även djupt, över att det blev så fel. I Bjästa och runt omkring är han vääldigt omtyckt, fortfarande. Och nu hoppas vi bara på att han inte kommer förlora sitt jobb.

Finns även ett klipp till på honom, från idag:

http://svt.se/2.22620/1.1940482/prast_angrar_uttalande_i_ug



Förlåt om detta blev lite långt, haha. Och tack igen för det fina du skriver. :)



Mvh / Ida

2010-03-25 @ 23:14:33
URL: http://idalinneaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0