Har tråkigt :)

Hur svarar du i hemtelefonen? Konstigt nog svara jag mest; Cecilia.
Hur svarar du i mobiltelefonen? Oftast så ser jag ju vem det är så då säger jag endast hej men är det någon okänd så svara jag; Det är Cecilia, typ :P
Ringer det mycket till dig? Mjo, det kan jag tycka
Ringer du mycket? Nej, är jättedålig på att prata i telefon, smsar mer.
Vem ringde du senast? Sammy
Hur mycket pengar har du? Har så jag klarar mig
Senast kramat och när? När jag åkte från Fågelsta så fick jag världens mysigaste kram av älsk.
Antal timmar sömn inatt? Sov 9 timmar inatt
Sov du ensam? Ja, eller nja, inte om man räknar med Ellie.
Vem sov du hos senast? Sammy i deras stuga i Borga
Vem sov hos dig senast? Sammy
Vem vet mest om dig? Sammy skulle jag tro
Vem vet du mest om? Oj, Sammy vet jag mycket om
Vad ser du fram emot? MILLI! :D Min älskade chihuahua
Vad vill du ha just nu? Milli :)
Vem hånar du? Ingen
Vemlängtar du mest efter? Milli helt klart :)
Vem vill du helst slippa? Inga, har mina kära omkring mig
Vem stör du dig på? Ingen just nu
Vem vill du sova bredvid inatt? Sammy
Vilken buss åker du oftast? Åker inte buss ofta men isf till typ Umeå
Vilken årstid är det nu? Vinter
Anser du dig själv snygg? Nej
Har du varit kär? Ja, är kär :)
Är du kär nu? Japp
Är du en bra partner? Hoppas det :)
Har någon varit otrogen mot dig? Tyvärr :/
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Nej
Har du varit otrogen? Nej!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Jag raggar inte och vill inte bli raggad på
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, varje dag minst :P
Vad åt du senast? Pasta och köttfärssås
Är du polare med grannarna? Mjo, eller ja, kompis och kompis men bekanta :)
Har du varit på ett party? Ja
Har du varit utomlands? Ja
Var är dina syskon just nu? Syster är på dans och bror är hemma här :)
Vilken tid gick du upp imorse? Klockan 8
Vad gjorde du kl 2 inatt? Låg och sov
Vad är det första du gör på morgonen? Går på toa :P
Vad ska du göra efter det här? Vänta på att Sammy kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0