Hard work, work!

Nja inte så värst. So nu, så har fixat lite så jag slipper göra allt hemma. En lektion kvar efter denna och sen är det slut för dagen. Det vill säga att då är Onsdagen gjord (var tänkt att skriva måndag :O herregud, jag går bara bakåt i tiden :P) och det innebär att det värsta på veckan är gjord. Inte för att dagarna innehåller något jobbigt eller tråkigt utan mest för att mån-ons aldrig har varit mina favoritdagar. Torsdag är bra för det är dagen innan fredag vilket oftast innebär helg efteråt. Sen tror jag nog att de flesta tycker om helger och inte bara jag ;) haha

Nej, ska återgå till arbetet.



Älskar den här bilden, en riktig kämpe upp för trappen :)



Och denna bild för att det känns verkligen som att den är en riktigt stolt mamma :)

Alla bilder är från Birgittas hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0