Hemkommen från jobb

Har varit en väldigt händelserik dag må jag säga. Men det ska väl finnas dem de också. Solade en sväng också, nu känns det bättre då man inte är lika blek. Är dock mer röd än brun men det blir ju brunt så småningom ;)

Nu ska vi snart ner på hundträff, måste in på affärn en snabbis innan det. Bäst att klä på sig ordentligt också, det verka bli kallt på nätterna. De är bra iofs så att snön ligger kvar till påsk :P Huvva, vad jag svamlar och mummlar :P återkommer senare om jag har något vettigt att skriva :)

Kommentarer
Postat av: maria

Hmm jo det är okey :) (såg att du lånat min bild)

Fin blogg! Förstår att dagarna går sakta :)

2010-03-22 @ 19:23:12
URL: http://marialindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0