Hemma från träning

Det kändes att man hade gjort ett pass simning igår, har ingen träningsvärk eller så och har ju egentligen inte känt mig trött i kroppen idag heller men nu då man skulle till att anstränga sig så kändes det. Det var jobbigare än vad det brukar vara, det brukar kännas som ett ganska lugnt pass :)

Imorgon är det fredag, det vill säga jobb i två timmar sen är det helg. Den kommer att gå superfort. På måndag då jag vaknar så kommer hela min värld att kännas så otroligt mycket lättare. Då är det bara två dagar kvar, vilket inte är någonting om man jämför med de två veckor som jag har väntat sammanlagt :) Bara tanken på det nu så blir jag ofattbart glad :) Sen är det i princip två veckors lov :) Sen har jag lov även vecka 20 förmodligen. Känns så otroligt skönt :)

Ska lägga mig i sängen redan nu tror jag. Ska skala två äpplen och dela med det smartaste köksredskapet som någonsin har blivit uppfunnen enligt mig. Superenkelt och smidigt :) Tänk om mormor hade ett sådant då hon satt och skalade äpplen åt hela hennes skara av barnbarn, sitta och skala till 9 barn var nog inte det roligaste och dela så att alla blev nöjda :) Tänk om hon ändå hade kunnat få träffa Milli :/

 

Godnatt världen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0