Home sweet home!

Kom just hem från jobbet, har varit en riktigt dryg dag då jag har varit så trött. Nu sista timmen ville jag bara lägga ner huvudet och sluta ögonen för att ta en liten powernap. Förstår inte hur jag kan vara så trött så jag lägger mig innan elva varje kväll, ibland tidigare än 10. Konstigt.

Iaf så är det onsdag imorgon, förhoppningsvis kommer älsklingen hem då. Då har han varit borta på jobb i nästan en vecka och får ledigt i en och en halv över påsk. Känns skönt att få ha honom hemma :) Sen är det dessutom endast en vecka kvar innan vi sitter i bilen igen på väg mot Umeå. Denna gång kommer det känns dubbelt så kul att få åka dit då man vet att man får ta med sig någon hem :) Ingen kan förstå hur jag längtar (förutom de som tvingas höra mig prata om det dagligen ;))

Ska få lite bortgjort ikväll samt att det förmodligen blir träning i en timme om jag inte väljer att fara på simningen också. Men jag tror jag skippar det och tar det imorgon istället så att det inte blir lika stressigt. Det får räcka med gympan idag :)

Jag skriver väl mer senare, har lite att göra nu innan jag ska ner på mb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0