Huvva säger jag då bara

Har sett reklamen för Petra Medes program tidigare och såg lite av hennes show nu, jag ryser bara jag ser på det. Hon är så hemskt pinsam och tråkig. Tänker bara på melodifestivalen förra året, alla skämt hon drog. Ingen i min omgivning tyckte att hon var rolig, inte på långa vägar. Nej, Petra Mede tycker jag inte om :P

Jag och Ellie ligger och myser i sängen. Det är lite småkallt så hon har ett täcke och jag har det andra. Ensam hemma är vi också, ska dock hämta syster om några timmar. Hon är och firar en kompis på hennes 18-årsdag. Tänk att min lillasyster blir 18 år i sommar, det är inte klokt. För det första; när hann hon ens bli 16? För det andra; jisses vad jag känner mig gammal :P

Vill bara lägga mig och sova, är fortfarande så där trött som jag har varit hela veckan så denna helg ska verkligen vara en slapparhelg utan dess like :) Men det är bara så ofantligt skönt så det gör absolut ingenting :)

Ska återgå till sängen. Hoppas ni har en trevlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0