I fjällen är det inte så bra täckning

Skulle ha uppdaterat mer om det hade varit bra täckning men internet är verkligen inte snabbt. Dock tror jag att det är det som är skönt, att man tar en liten paus från livet hemma med dator, tv och allt annat. Visst, vi har tv här också, dock endast tre kanaler och internet är som sagt inte snabbt.

Det är ganska skönt faktiskt. Det kommer kännas bra att Milli får vara här också och ta det lugnt tillsammans med oss alla då alla inte är så utspridda men att vi ändå kan gå och vara själv samtidigt. Åh längtar så efter min lillstinta.

Nej, ska stänga av mobilen och lägga mig till rätta för att bara ta det lugnt. Blir en tidig kväll idag också, det känns bra att det redan är söndag imorgon, bara onsdagen är gjord så kommer tiden bara att rinna iväg. Innan man vet ordet av det så är det redan helg igen och efter det är det bara tre dagar kvar tills jag får hämta Milli.

Sen efter att jag har hämtat henne får tiden gärna sakta ner lite, så att man hinner med :P Annars växer hon väl för fort och sen vet man inte ordet av det så är hon redan ett år :P Nej, som sagt, efter påsk får du sakta ner lite, fru tid!

Skriver kanske mer senare, just nu har jag inget på lager :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0