Inga grejer idag!

Som sagt, så har inte mina paket kommit ännu. Såg att Sammy hade fått sitt paket med kläder men jag har inte fått mina hundgrejer. Längtar ju tills jag får placera ut allt, se om allt duger åt henne. Hon ska ju bara ha det bästa av det bästa ;)

Den rosa filten som hon har på bilden nedan (som Birgitta la ut på facebook) är (antar jag) en filt från hennes mamma, rosa och fin var den. Den kommer passa perfekt i det lilla huset som jag har köpt åt henne. Får hon mysa med lukten från mamma samtidigt som hon har ett litet rum för sig själv :)

 

 

Åh, om tösen visste hur bra hon kommer få det här. Förhoppningsvis gör hon det och då kanske hon inte grinar ihjäl sig efter mamma sen :)

 

Nej, nu ska jag ner på byn in på affärn en snabbis sen blir det träning :) skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0