Känner mig fräsch

Har just kommit från solariumet, det är så skönt att få vara lite bruare trots att det är mitt i vintern. Sen är det verkligen en vilostund, att bara få lägga sig där och veta att man inte har något bättre för sig i typ 30 min så då kan man lika gärna sova en stund.

Imorgon är det redan onsdag, som jag hoppades på så har det gått ganska fort. Skönt. Bara onsdagen tar slut så kommer dagarna bara att flyga iväg. Det är en sådan stor skillnad att slippa pendla och köra x antal mil varje dag för att ta sig hem. Man är hemma på några minuter vare sig man har bil eller om man går än när man körde fram och tillbaka till Vilhelmina, 10 mil sammanlagt. Hela kvällen går åt till att köra då.

Nej, ska ta och dricka lite. Vill få i mig mycket med vätska till träning sen blir det mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0