Millis välkommen-hem-presenter

Detta har blivit beställt hittills:



Matskålar i rostfritt stål, vill inte ha i rosa, blå eller någon annan färg. Stilrent och bra.



En snuttefilt/leksak.



Såg att hon hade något liknande hos Birgitta och den bet hon lite på då och då så det fick bli en ko :)



Aktivieringsleksak, den var liten och bra så förhoppningsvis kan Milli använda den



Läste att denna vad bra för kliande valptänder så det blir ju perfekt



Om hon nu gillar bollar så får hon en mjuk fotboll som piper.



En mysig koja om hon vill komma undan lite. Får hon sova i fred då hon är trött och mysa för sig själv.

Vet inte vad jag ska köpa för säng än, vill ha en från Rusta men såg att de inte har webbutik vilket gjorde mig riktigt besviken då jag skulle vilja ha en speciell leksak därifrån. Får se om man hinner in på Rusta i Umeå sen beroede på vilken dag vi hämtar henne. Sen köpte jag även koppel och halsband, vitt fick det bli. Vill nog ha sele när hon är lite färdigvuxen, kändes onödigt att köpa det till henne i dagens läge. Så det får bli senare, vet att pupstore har riktigt bra selar för chis :)

Sötmilli, nu börjar matte vara redo på din hemfärd :)

Återkommer senare med lite mer uppdatering.


Kommentarer
Postat av: maria

Vad mycket fina grejer :D min hund har inte så många leksaker nu ens. Fin blogg förresten :)

2010-03-18 @ 14:25:12
Postat av: Cecilia

Sv. Ja, det är verkligen roligt att shoppa till hundar på något konstigt vänster ;P Tack så mycket! :)

2010-03-18 @ 16:21:32
URL: http://minmilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0