Studera

Sitter och läser sidor efter sidor om hundar/valpar och dess beteenden. Skulle så väldigt gärna gå en kurs, undra om man kanske kan fixa det här på vuxenskolan. Måste kolla upp det där. Nu är det snart lördag, vilket innebär en dag närmre.

Ska slå på en film och sitta och slötitta på den samtidigt som jag ska läsa lite papper som jag har skrivit ut om hundar. Det är så himla intressant. Önskar man var lika duktig som Ceasar - Mannen som talar med hundar.


Det finns ju de gånger man har fått frågan:

"Om du fick önska dig en superkraft, vad skulle det i så fall vara?"

Många svara flyga, bli osynlig, vara otroligt snabb osv, men jag skulle göra allt för att få höra vad hundar tänker och säger. Speciellt då de ser så där full-i-fan ut om ni ursäktar mitt uttryck :P haha.

Nej, nu är der fredagsmys. Önskar att Milli kunde vara med men jag är ju hundvakt ihelgen så får ha fredagmys med henne istället tills Milli kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0