Ser uppdrag granskning

Måste ta till de rätta orden; fyfan vad hemskt!

Jag kan inte förstå hur människor kan bete sig så där, det är så otroligt hemskt!

USCH! För vuxna människor som sitter i telefon och berättar hur de inte tycker att de var en riktig våldtäckt och flickan bara ljuger trots bevis!!!

FYFAN!

Vilken hemsk mamma som lägger ut video på hans examen  där han delar ut blommor och visar vilken "fin" kille han är. Sen kyrkan som ställde sig på pojken sida. Nej, fyfan!

Dock fanns det en tjej som var en av få som ställde upp på tjejens sida, gå jättegärna in på hennes blogg och skriv en kommentar. Helt underbart stor människa alltså! LÄNK

Kommentarer
Postat av: maria

Haha ja visst är det :)

Vad heter du? Så kanske jag hittar åt dig på fb med :)



Nej, jag bor i Skellefteå :)



Hon är väldigt framåt, väldigt tuff. Underbart temprament, älskar allt och alla. Helt lovely. Men så är alla hundar från Birgitta, jätte fina helt enkellt :) Ja nu får du räkna ner, sen får du bildomba oss så vi får se hur halvsyrran har det ;)



Jaa jag vet! Försökte igår men det är såå svårt att ta själv. Ska testa idag igen.

Ja jag hittar då aldrig någon mascara som passar mig bra. Tycker aldrig dom håller vad dom lovar hur dyr man än köper.

2010-03-25 @ 05:44:48
URL: http://marialindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0