Shoppingfreak nr.1

Ja, det är jag det :P På dollar hittade jag ett och annat och hittade det perfekta kopplet och halsbandet åt henne också. Frågade veterinären vad jag skulle ta åt en liten chihuahuavalp och jag fick jättebra hjälp. Tog ett mjukt halsband som man kan ställa in som man vill, rosa dessutom ;) haha.

Fick också paketet ifrån Le Chien idag och är mer än nöjd över grejerna. Matskålarna såg små ut med eftersom hon är liten och inte äter så fasligt stora portioner så ska det nog gå bra ;P

Tog bilder lite snabbt, ursäkta för dåliga bilder.

 

 

Huset och snuttefilten. Blev glatt överraskad över att huvudet som agerar leksak på filten var så stort. Då blir det nog roligare för Milli :) Den var jättemjuk och skön och väldigt sött förpackad. Ett stort plus till Le Chien.

 

 

Ser riktigt mysigt ut där inne :)

 

 

Ellie har en "överkörd ekorre" som jag kallar den, hon har älskat den sen hon fick den. Så hade tänkt att springa in på rusta för att köpa en likadan åt Milli men såg då hon veterinären att de hade några liknanade, dock är den här lite mindre :) Med pip i huvudet och vid svansen och utan stoppning.

 


Det fina kopplet i jättefin färg och som ni så kan man göra det mindre och större som man vill. Perfekt. Inget stort koppelhake, eller vad jag nu ska säga, heller plus att själva kopplet inte är tungt heller. Så otroligt nöjd.

 


Frågade hon som trimmar om en bra borste, den här tipsade hon om till en långhårig chihuahua, får se om man är nöjd då man får testa den. Men hon sa att det var en favorit för henne att jobba med då den är liten och smidig och pinnarna på borsten är böjda längst upp för att den inte ska kunna skada hunden. Så vi får se hur bra den är :) ska köpa en kam nästa gång jag åker dit för att vaccinera Milli då hon är 12 veckor.



En pipleksak som ska vara bra för deras kliande tänder och och aktiveringsleksak. Den ovala är aktiveringsleksaken. Le Chien skrev till och med i ett brev att de ber om ursäkt för att pipleksaken inte fanns i grönt som jag hade beställt :P Tror inte Milli bryr sig så mycket om den är grön eller orange så det gjorde absolut ingenting :)



En mjuk boll som piper och en ko som piper.



Matskålarna. Är riktigt nöjd med dem :)





En mjuk giraffkudde :)



Andra små mjukisdjur, som har mycket roligt att bita i. De var så små så de blir perfekt för henne. Alla leksaker är ju i modell mindre för övrigt.






En boll och en sko som piper.



Godis, de gröna är mjukare och de har jag klippt till mindre bitar.



Mindre tuggben som är bra för tänderna :)



Så vad säger ni, tror ni att leksakerna räcker? ;P haha. Det är så lätt för mig att tänka:

"Åh, den där skulle hon nog tycka om" och så åker den ner i kundvagnen :P Som sagt, så är alla leksaker i modell mindre, då hon är liten. Ja, kort sagt så är jag nöjd så jag hoppas att hon också blir det. Ska bli roligt att få åka och vaccinera henne så att man får visa upp henne då de sa grattis så mycket och då de tyckte att det skulle bli så roligt :)

Nåja, ska ta mig lite mat, har inte hunnit äta något alls idag :S


Kommentarer
Postat av: Monika

Leksakerna blir perfekt!! Men, jag har läst nån stans att en valp inte ska ha mer än tre leksaker (framme i taget) De kan inte hålla reda på fler som sina och kan annars inte veta vad man får bita i och inte..... (Qiro har 5....)

2010-03-20 @ 10:32:10
Postat av: Cecilia

Monika: Då får jag välja fram några bara :) så det får fylla tre olika funktioner :)

2010-03-20 @ 10:50:47
URL: http://minmilli.blogg.se/
Postat av: Jenny

varifrån fick du giraff kudden?

2012-06-15 @ 05:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0