Tillbaka från träning

Kändes skönt med 25 minuters simning, är alldeles trött i kroppen nu. Kommer somna riktigt gott inatt efter att ha sett Greys :) Imorgon lär jag ha världens träningsvärk vilket inte kommer vara så skönt på aerobicen ;) haha. Men det går nog bra iaf.



imorgon är det inte ens en vecka kvar tills jag får hämta Milli, det känns så otroligt skönt att snart äntligen få ha henne här. Längtar tills älsk kommer hem så kanske tiden går ännu fortare :)

Satt och kollade igenom lite färger på chihuahua, eller tecken kanske jag ska säga. Sa ju redan i början till Birgitta att Milli verkligen såg ut som min drömchihuahua. De perfekta färgerna. Jag blev också totalkär i en av Birgittas små sötnosar :)



Hon har också så otroligt fina färger :)

Åh, vill ha min lilla älsklingsvalp nu :)


Kommentarer
Postat av: Amanda Ögren

Åh, tack så jätte, jätte mkt. Verkligen! Jag sitter och gråter nu för att jag är så glad att jag har ett sånt stor stöd. Tack!

2010-03-24 @ 21:28:49
URL: http://amandaogrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0