Träning för ikväll

Blir simning klockan sex, skönt, man blir alldeles slut i hela kroppen. Sen sängdags direkt då jag kommer hem ;) Då blir det torsdag snabbare. Känns som om att jag har mycket att göra imorgon men jag tror att det är ganska lugnt. Aerobic på kvällen dock, men det är så skönt och roligt så det gör ju inget. Hade för mig att det var något viktigt men måste ha tagit fel.

Jisses vad jag har glömt mycket idag, har glömt bort allt viktigt jag skulle säga till alla idag :P Minnet är bra men kort, som man brukar säga. Annars händer det inte alls mycket här hemma.

Har fått hem ett hundpaket till idag men schampoo och balsam från pupstore med märket John Paul Pet (JPP), det luktade gott så förhoppningsvis är det bra också. Betalar hellre en liten extra peng för att bra balsam och schampoo så hoppas verkligen att det fungerar. Sen köpte jag även en leksak som tydligen ska vara jättebra för en valp;

 

Står så här; Happy Pet är en av världens mest innovativa producenter av aktiverande hund- och kattleksaker. Happy Pets affärsidé är att ligga ett steg före sina konkurrenter och de har vunnit flera priser för sina unika produkter.

Bild och text lånad från Pupstore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0